پیش بینی قیمت Cardano (ADA) 2025-2030: آیا ADA می تواند در سال 2023 به 10 دلار برسد؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بازار cryptocurrency هنوز از سال چالش برانگیز که در آن اکثر دارایی های آن ، از جمله Cardano (ADA) ، ضررهای بزرگی را تجربه کرده اند ، در حال بهبود است و سرمایه گذاران به دنبال سرنخ هایی هستند که نشان می دهد حرکت آینده این توکن با نزدیک شدن به سال 2023 نزدیک می شود.

در طی ماه قبل ، براساس یک مطالعه Finbold در 2 دسامبر ، Cardano از سایر سیستم عامل های blockchain از نظر نرخ فعالیت توسعه در مخازن عمومی GitHub خود بهتر عمل کرد.

علاوه بر این ، Cardano آزمایش DJED Stablecoin خود را با ویژگی های جدید مجدداً راه اندازی کرده است ، و طبق آمار Cardano Blockchain Insights ، تعداد اسکریپت های Plutus (یک بستر قرارداد هوشمند مبتنی بر Cardano) به سرعت افزایش یافته است و در 11 دسامبر به 4445 رسیده است.

چارلز هوسکینسون ، بنیانگذار Cardano ، پیش از این به روزرسانی هایی را در مورد توسعه blockchain جدید حریم خصوصی سازمان ، نیمه شب ، که هدف آن رسیدگی به مسئله محرمانه بودن قراردادهای هوشمند با ایجاد یک چارچوب محرمانه است ، ارائه می داد.

علیرغم یک سال چالش برانگیز برای قیمت ها ، Cardano موفق به رشد قابل توجهی در افزایش تعداد کیف پول های رمزنگاری جدید شده است و بیش از 22،000 آدرس جدید در هر ماه به مدت 13 ماه اضافه می کند.

اگرچه چشم انداز فنی 1 هفته ای سنجش بسیار تاریک است ، در صورت در نظر گرفتن نحوه توسعه این شبکه ، معامله گران ممکن است در دراز مدت خوش بین تر باشند. در حقیقت ، بیش از 20،000 آدرس جدید Staking به طور متوسط بیش از یک سال به Cardano اضافه شده است.

علاوه بر این ، با وجود فروپاشی FTX ، رشد کیف پول Cardano شتاب گرفت و 30،000 کیف پول در هفته اضافه کرد. علاوه بر این ، بیش از 300 ٪ رشد در تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر Cardano مشاهده شد که برای اولین بار در صدر 4000 قرار گرفت.

طبق گفته CryptoCompare ، این عمل میانگین پایگاه کاربر فعال روزانه پلتفرم را افزایش داده است. تعداد کل کاربران فعال روزانه Cardano در ماه گذشته 15. 6 ٪ به 75. 800 افزایش یافته است که بالاترین رقم از ماه مه است.

پس از تأخیرهای متعدد ، به روزرسانی Vasil Mainnet Cardano ، که قول داده است ظرفیت شبکه را بالا ببرد و مقیاس پذیری blockchain را افزایش دهد ، در 22 سپتامبر منتشر شد. همین مورد برای اولین بار از طریق توییت توسط بنیاد Cardano اعلام شد.

در 27 سپتامبر ، قابلیت های کامل واسیل در دسترس قرار گرفت. علاوه بر این ، مدل هزینه Plutus V2 توسط blockchain Cardano فعال شد و در نتیجه هزینه های معاملات کمتری برای قراردادهای هوشمند انجام شد.

پیش بینی می شود که این تغییرات باعث افزایش ارزش ADA می شود. با این حال ، از زمان مطبوعات ، این اتفاق نیفتاده است. به گفته اندی لیان ، مشاور اصلی دیجیتال در سازمان بهره وری مغول ، این امر بیشتر به دلیل غیرقابل پیش بینی مالی در سراسر جهان است.

جالب اینجاست که ADA از نظر عملکرد از بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرده است و از 1100 ٪ قدردانی کرده است. Cardano (ADA) یک سکه نسبتاً جدید است. این هنوز شبکه ای با پتانسیل زیادی است. با توجه به اصلاحات ، سیستم انتقال پول بدون هیچ مشکلی در سال 2022 ، با وجود بحران جهانی رمزنگاری ، در حال گسترش است.

ADA Cardano در سال 2021 به اوج خود در بازار گاو نر رسید. قیمت ADA در سپتامبر 2021 به ارزش بالاتر از 3 دلار افزایش یافت. قیمت در نتیجه مجبور شد یک بار دیگر ضرر کند. قبل از شروع بازار قابل توجه خرس ، این ضررها بین سپتامبر و نوامبر 2021 رخ داده است.

در چند ماه گذشته ضررهای عظیمی برای Cardano شاهد بوده است. با شروع از سپتامبر 2021 ، ADA مقدار زیادی از ارزش خود را از دست داد. قبل از همین ، قیمت در نتیجه ایجاد قراردادهای هوشمند در blockchain Cardano در آن زمان بسیار افزایش یافته بود. در نتیجه ، قیمت ADA توانست به میزان قابل توجهی به 3 دلار افزایش یابد.

ADA که مورد علاقه سرمایه گذاران بلند مدت است ، در بیشتر سالهای 2022 رنج می برد و نسبت به آغاز سال که با 2. 28 دلار معامله می شود ، بیش از 80 ٪ کاهش یافته است.

حتی اگر ADA به همراه بیشتر بازارهای رمزنگاری دیگر ، سپتامبر تاریک داشته باشد ، به روزرسانی های مهم و اصول قوی نشانه نشان می دهد که ممکن است در ماه اکتبر برای دستیابی به موفقیت آماده شود. از نظر تاریخی ، این یک ماه معمولاً مثبت برای ارزهای رمزنگاری شده است.

با این حال ، با توجه به اینکه شاخص های فنی مهمی مانند RSI و MACD همچنان زیر 50 سال هستند ، که روند نزولی را نشان می دهد ، به نظر می رسد در چهار هفته آینده برای Cardano 1 دلار دشوار است. تحلیلگر محبوب پیتر برنت حتی ادعا كرد كه ADA می تواند در آینده نزدیک به كمتر از 0. 25 دلار كاهش یابد.

در اطراف blockchain های معاصر مانند Solana و Avalanche حواشی وجود داشته است. این موارد تهدید مستقیم برای Cardano ایجاد می کند و با سرعت معاملات بسیار سریع قابل تشخیص است. به همین دلیل ، می توان استدلال کرد که کاردانو باید به بالای شانه خود نگاه کند.

با وجود ضرر و زیان در ماه های اخیر ، پیش بینی قیمت Cardano باید نسبتاً خوش بین باشد. کاردانو سرانجام به لطف توسعه بلند مدت و علمی که از لحاظ علمی کارگردانی شده است ، باید به یکی از پیشرفته ترین بلاکچین های موجود در بازار تبدیل شود. در آینده نزدیک ، کاردانو از هر نظر ممکن است از Ethereum و سایر blockchains بهتر عمل کند. چشم انداز پیشروی Cardano چیست؟

با توجه به همه چیز ، خرید ADA در نهایت باید محتاط باشد ، درست است؟اکثر تحلیلگران پیش بینی های خوش بینانه برای ADA دارند. علاوه بر این ، اکثر پیش بینی های قیمت بلند مدت ADA اطمینان دارند.

جامعه Cardano به طور خاص پیش بینی افزایش بالقوه در ارزش توکن ، به ویژه به دنبال چنگال سخت واسیل را می دهد. این خط پیش بینی می کند که طبق الگوریتم پیش بینی قیمت مبتنی بر Pytorch NeuralProphet که از یک چارچوب یادگیری ماشین منبع باز استفاده می کند ، ADA تا 31 آگوست 2022 با 2. 26 دلار تجارت خواهد کرد.

چارلز هوسکینسون Cardano اخیراً در این اخبار نیز حضور داشت و این اعدام با هدف مورد علاقه خود - Maximalists BTC - شلیک کرد.

Bitcoin [BTC] حداکثر Bryan (@BTC_Bryan_21) به توییتر رفت تا ادعا کند که هوسکینسون می تواند تعداد نشانه های ADA را در نتیجه تمرکز گفته شده تغییر دهد. حداکثر عرضه Cardano 45 میلیون نشانه ADA تعیین شده است.

با این حال ، کاربر توییتر ادعا کرد که از آنجا که سیاست پولی blockchain نسبتاً قابل تغییر است ، هیچ چیز مانع از اصلاح آن نمی شود.

هوسکینسون صریحاً اعتبار این ادعاها را تکذیب کرد. وی همچنین کاربر توییتر را "احمق" خواند. این اولین بار نیست که بنیانگذار Cardano در مورد حداکثر BTC اظهار نظر می کند. در ژوئیه سال 2022 ، وی اظهار داشت كه حداکثر گرایان BTC افراد "سمی" و "بی فایده" هستند که باید با آنها درگیر شوند.

بیانیه فوق در پاسخ به ادعاهای مدیرعامل MicroStrategy مبنی بر اینکه ADA امنیت ثبت نشده است ، بیان شده است.

از آنجا که اکنون همه نشانه های ADA در اختیار دارندگان حق خود هستند ، Cardano به طور مداوم در برابر ایده از بین بردن آنها مقاومت کرده است. هوسکینسون ادعا می کند که این معادل سرقت از محله خواهد بود.

به گفته IOHK ، هشت مورد از بزرگترین مبادلات رمزنگاری زیرساخت های خود را اصلاح کرده اند. علاوه بر این ، تیم توسعه شبکه Cardano اکنون برای چنگال سخت پیش بینی شده واسیل آماده شده است.

علاوه بر این ، سه مورد از دوازده مبادله برتر برای نقدینگی Cardano برای به روزرسانی آماده است. چندین مبادله از جمله GATE. IO ، MEXC ، BITRUE ، OKX ، WHITEBIT ، BTCTURK ، ASCENDEX و Revuto ، سیستم عامل های خود را بهبود بخشیده اند.

با توجه به همه چیز ، خرید ADA در نهایت باید محتاط باشد ، درست است؟اکثر تحلیلگران پیش بینی های خوش بینانه برای ADA دارند. علاوه بر این ، اکثر پیش بینی های قیمت بلند مدت ADA اطمینان دارند.

چرا این پیش بینی ها اهمیت دارند؟

کاردانو در سال 2022 کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و از بالاترین قیمت 3. 10 دلار در سپتامبر 2021 به کمی بیش از 0. 47 دلار در ژوئیه 2022 سقوط کرد. با این حال، اکنون تنها 75 درصد از کل تعداد سکه ها در حال استفاده هستند، بنابراین هنوز فضا برای سرمایه گذاران وجود دارد. سکه جمع کنید

همچنین، به نظر می رسد که درگیری بین اتریوم و کاردانو ممکن است به یک جنگ ارتقا منجر شود. با به‌روزرسانی Goguen "Mary" و Vasil نیز، جالب است که ببینیم تاثیر آن بر شبکه و ADA چه خواهد بود.

در طول سال گذشته، کاردانو خود را به عنوان یکی از فعال ترین دارایی های رمزنگاری تثبیت کرده است. همانطور که انتظار می رفت، به نظر می رسد که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال خوشبین هستند زیرا تعداد کیف پول های کاردانو افزایش یافته است. طبق گفته AdaStar، از زمان رکوردشکنی قیمت ADA – افزایش 98 درصدی – به طور میانگین هر ساعت 121 کیف پول جدید ایجاد شده است.

همچنین، به گفته Santiment، آدرس‌هایی که بین 10000 تا 10000000 ADA را در خود جای داده‌اند، بر اساس تمایلات انباشتگی خود ساخته شده‌اند.

از 27 ژوئیه، این آدرس ها مجموعه های خود را در مجموع 0. 46٪ از عرضه فعلی ADA افزایش داده اند. در مدت کمی بیش از 10 روز، این مقدار به انباشت ADA به ارزش تقریبی 138 میلیون دلار می رسد.

به گفته Cardano Blockchain Insights، 3105 قرارداد هوشمند مبتنی بر پلوتوس در شبکه اجرا شد. در واقع افزایش داشته است. در واقع در تیرماه این عدد ۲۹۰۰ نفر بوده است. این نشان دهنده توانایی کاردانو در توانمند ساختن مشتریان برای ایجاد برنامه های مرتبط با بلاک چین است.

پیش‌بینی‌های صعودی مطابق با چشم‌انداز کلی صعودی در مورد ADA است که از ابتکارات شبکه‌ای برای سودمندتر کردن دارایی ناشی می‌شود. به گفته چارلز هاسکینسون از Cardano، هارد فورک Vasil که بسیار مورد انتظار بود، سرانجام برای پرتاب آماده شد.

حامیان توکن وسواس زیادی نسبت به حرکت قیمت دارند، زیرا با وجود پیشرفت های جزئی، ADA هنوز به طور معنی داری به این ارتقا واکنش نشان نداده است. با این حال، سکه از افزایش دو ماهه اخیر در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال سود برده است.

در این مقاله، ما به سرعت فعالیت فعلی ارز دیجیتال را با تمرکز بر ارزش بازار و حجم بررسی خواهیم کرد. در پایان، پیش‌بینی‌های شناخته‌شده‌ترین تحلیل‌گران و پلتفرم‌ها با هم خلاصه می‌شوند.

قیمت ، حجم و همه چیز در بین ADA

در زمان مطبوعات ، Cardano با 0. 2679 دلار معامله شد. سرمایه گذاری در بازار آن بالاتر از 9 میلیارد دلار و قیمت آن بیش از 5. 13 ٪ در نمودار 24 ساعته گذشته کاهش یافته است.

طبق گفته Cardano Blockchain Insights ، تعداد کلی کیف پول ADA در 18 نوامبر 3،708،811 تخمین زده شده است. Cardano همچنین در شش ماه گذشته توانست بیش از 500،000 دارایی جدید اضافه کند.

در جبهه Defi ، TVL Cardano در DeFilama مستهلک شد. کل مبلغ قفل شده در زمان نوشتن 53. 2 میلیون دلار بود. در طی 24 ساعت گذشته نیز 2 ٪ کاهش یافت.

نرخ رشد Fluidtokens ، یک بستر وام دهی Defi که کاربران را قادر می سازد با استفاده از CNFT به عنوان وثیقه وام یا وام بگیرند ، نسبت به ماه قبل 54000 ٪ بود. با این حال ، این شبکه در 24 مارس کاهش قابل توجهی از TVL تمام وقت خود 326 میلیون دلار تجربه کرد.

در پایان سال ، طبق گفته سازنده Playn ، مت لوبل ، ADA احتمالاً به 1. 50 دلار می رسد. وی ادعا كرد كه فلسفه كیفیت تیم مدیریت ، ADA را قادر می سازد "به توسعه خود ادامه دهد و با برخی از چالش های كیفیت سایر پروژه ها روبرو نشود" ، گرچه نرخ گسترش آن ممكن است دلسرد کننده باشد.

مارتین فرولر ، مدیرعامل مورفر ، با این بیانیه موافقت می کند. او پیش بینی می کند که ارزش ADA تا پایان سال 2022 به 1 دلار خواهد رسید و به سادگی بیان می کند که "کند و پایدار مسابقه را برنده می شود."مدیرعامل و بنیانگذار XO پروتکل روتر ، رامانی راماچاندران ، در مورد برنامه های آینده ADA اطمینان ندارد و معتقد است که این سکه در سال 2022 فقط 0. 20 دلار ارزش خواهد داشت.

تخمین ماه سپتامبر توسط جامعه با 0. 5891 دلار تعیین شده است. پیش بینی کنجکاو ساخته شده توسط این الگوریتم این بود که تا پایان ماه سپتامبر ، ADA با 1. 77 دلار تجارت خواهد کرد.

و اگر این پیش بینی ها برای شما خیلی زیاد به نظر می رسد ، باید بدانید که دلایلی وجود دارد که احساسات آنقدر صعودی هستند. طبق همان تحقیقات Finder که قبلاً بیان شده بود ، یکی از پنج (20 ٪) پنل ها معتقدند که Cardano Hard Fork ، که هدف آن عدم تمرکز بیشتر شبکه و افزایش توان تولید است ، تأثیر طولانی مدت مطلوبی بر قیمت Altcoin خواهد داشت. 17 ٪ دیگر بر این باورند که حداقل به زودی تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

مقدار واقعی blockchain هرچه سریعتر و مؤثرتر می شود افزایش می یابد و مقدار ADA باید همراه آن افزایش یابد. به گفته تحلیلگران Motley Fool ، Cardano ممکن است بار دیگر به 1 دلار برسد و این سرمایه گذاری را در حال حاضر به یک سرمایه گذاری محکم تبدیل کند.

محتاط ترین پیش بینی قیمت Cardano پیش بینی رشد تقریباً خطی برای ADA در طی پنج سال آینده است. طبق پیش بینی Cardano ، ADA 2022 را با 2. 74 دلار به پایان می رساند.

دلیل خوبی برای خوش بینی در پشت واسیل نیز وجود دارد. در واقع ، به گفته توسعه دهندگان ،

"واسیل مهمترین به روزرسانی Cardano تا به امروز است و باعث افزایش ظرفیت شبکه و معاملات کمتری می شود."

حال بیایید ببینیم که سیستم عامل ها و تحلیلگران مشهور در مورد جایی که معتقدند ADA در سالهای 2025 و 2030 خواهد بود ، می گویند.

پیش بینی قیمت Cardano ADA 2025

اکنون ، حتی اگر بیشتر پیش بینی ها مثبت باشند ، برخی از دلایل ما را وادار می کنند که به غیر از این اعتقاد داشته باشیم. حتی اگر انتظار می رود که به روزرسانی بسیار مورد انتظار blockchain قیمت را بالا ببرد ، اگر به روزرسانی به وعده های خود نرسد و به یک شکست تبدیل شود ، چه می شود؟

به گفته چانگلی ، پیش بینی می شود حداقل قیمت ADA در سال 2025 به 1. 87 دلار کاهش یابد ، در حالی که حداکثر قیمت آن 2. 19 دلار خواهد بود. هزینه معاملات به طور معمول 1. 93 دلار خواهد بود.

Cardano توسط تیم کارشناسان Fintech Finder پیش بینی شده است که تا سال 2025 به 2. 93 دلار افزایش یابد.

قیمت Cryptocurrency به طور معمول نسبت به ارتقاء واکنش نشان می دهد ، همانطور که وقتی EIP-1559 Ethereum تحت فشار قرار گرفت و ارزش دارایی بار دیگر فراتر از علامت 3000 دلار قرار گرفت. با این حال ، به عنوان مثال Cardano ، ارزش دارایی به طرز چشمگیری کاهش یافت و تقریباً 50 ٪ در طی یک ماه از راه اندازی آلونزو.

با این حال ، حتی در یک بازار پایین ، Cardano تلاش می کند تا محصولات خود را به طور مداوم بهبود بخشد. در نتیجه سرمایه گذاران باید احساس اطمینان کنند زیرا ابزار پروژه در حال رشد است. این کاردانو را از چندین "ارز یادبود" متمایز می کند.

به نظر می رسد این یک پیش بینی صعودی کاردانو را پشتیبانی می کند ، به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ADA در طولانی مدت ارزشمند خواهد بود. ساختن این ابزار اکنون ممکن است به عنوان یک پرتاب برای زمانی که بازارهای رمزنگاری دوباره گرم می شوند ، خدمت کند ، که باعث می شود قیمت ADA به طرز چشمگیری افزایش یابد که حتی در بالاترین زمان خود نیز باشد.

و ، شما دلایلی برای اعتقاد به آن دارید. به گفته فردریک گرگارد ، مدیرعامل بنیاد Cardano ، تا سال 2026 ، پروژه Blockchain Cardano امیدوار است تا 50 بانک و 10 تجارت 500 Fortune 500 ثبت نام کند.

گرگارد همچنین در مورد چگونگی امیدوار بودن این امکان را برای مؤسسات بانکی فراهم می کند که از نشانه های ابزار Cardano در یک ارائه رسمی استفاده کنند.

پیش بینی قیمت Cardano ADA 2030

کارشناسان غالباً قبل از وقوع پذیرش گسترده ، به مردم آموزش می دهند که در مورد ارزهای رمزنگاری شده در مورد ارزهای رمزنگاری شده است. و ، دیوانگی اخیر احتمالاً همین کار را برای بسیاری انجام داده است. در نتیجه ، بسیاری بر این باورند که ADA امکان افزایش افزایش در سال 2030 و بعد از آن را دارد.

به گفته جوش اننوموتو ، تحلیلگر ارشد سابق تجارت سونی الکترونیک که تجربه کار با مشاغل Fortune 500 را دارد ، که در مورد آن در Nasdaq. com نوشت ، "از آستانه دو رقمی" خارج از دسترس نیست.

وی برای اولین بار این استدلال را در ماه مه 2021 ارائه داد و حتی پیش بینی کرد که قیمت ADA تا پایان سال 2022 و شاید 100 دلار تا پایان سال 2027 به 22 دلار برسد. هر دو روند منفی و منفی در قیمت آلتوین نسبتاً قدرتمند هستند.

پانل Finder آینده Cardano را در نظر گرفته است و آن را در موقعیت خوبی قرار داده است. معتقد است ADA تا سال 2030 به 6. 53 دلار خواهد رسید.

علاوه بر این ، براساس مبادله رمزنگاری Kraken ، اولین مبادله غیرمتمرکز Minswap (DEX) و رشد در Sundaeswap و Muesliswap Dexs اجازه داده است که کل ارزش قفل شده Cardano (TVL) در برنامه های غیر متمرکز (Defi) برنامه های غیر متمرکز بیش از 130 ٪ در ماه مارس افزایش یابدامسال.

با این حال ، هشت سال ، بدون فراز و نشیب و تکه های خشن آنها نیست. تورم ، رکود اقتصادی ، درگیری و ترس از فروپاشی اقتصادی تنها معدودی از سکسکه ها است.

بسیاری از افراد در جامعه cryptocurrency هنوز هم نسبت به احتمال پذیرش کاردانو در آینده خوش بین هستند.

در ماه ژانویه ، ویتالیک باترین اتریوم از جامعه در توییتر پرسید که Crypto ، خارج از ETH ، آنها ترجیح می دهند معاملات مسلط را در سال 2035 مشاهده کنند. ADA 42 ٪ از بیش از 600000 رای را دریافت کرد ، در حالی که بیت کوین 38. 4 ٪ دریافت کرد.

البته سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه به دلیل نوسانات فوق العاده آنها خطرناک است. با این حال ، سرمایه گذاری در Cardano ممکن است به شما امکان دهد "آن را تنظیم کرده و آن را فراموش کنید" و حداقل تا سال 2030 افزایش پول خود را تماشا کنید.

نتیجه

اگرچه رشد ذاتی Cardano مشهور است ، اما قیمت دارایی اساسی آن ، ADA/USD تغییر نکرده است. با این حال ، عملکرد قیمت دارایی ها و مشارکت شبکه دارندگان ، غالباً همبستگی های قابل توجهی نشان می دهد.

ما می توانیم شاهد افزایش حساسیت سرمایه گذاران نسبت به گزارش امروز در روز چهارشنبه باشیم که آردانا از توسعه Stablecoin خود در اکوسیستم Cardano متوقف شده است.

blockchain از Cardano به طور مداوم در حال توسعه و بهتر شدن است. در طول اجرای گاو نر قبلی ، قیمت های آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با وجود بحران فعلی بازار ، قیمت ها با افت شدید به سمت پایین به سمت پایین حرکت کردند. اما این پتانسیل عظیم کاردانو را نفی نمی کند.

پس از کاهش چشمگیر در سال 2022 ، تحلیلگران پیش بینی می کنند که ADA در نهایت ممکن است ارزش و بازده قوی سرمایه گذاری را ارائه دهد. اما نوسانات ارزهای رمزنگاری شده ، همه چیز را ممکن می سازد. هرگز پول بیشتری را در معرض خطر قرار ندهید تا بتوانید از دست بدهید.

به یاد داشته باشید که طی سه ماه از آزادی خود ، ADA در طول Crypto Bull Run 2017 به بیش از 1 دلار رسید ، که شاهد سرمایه گذار خرده فروشی FOMO (ترس از دست رفتن) قیمت بیت کوین به 20،000 دلار بود. کل پیشرفت متعاقباً در بازار خرس 2018 به 0. 02 دلار بازگردانده شد.

میزان خریداران در نمودار یک روزه در نتیجه تقاضای Altcoin افزایش یافته است که قدردانی قابل توجهی نشان می دهد.

برای کاهش احتمال نوسانات قیمت ، قیمت Cardano باید در حال افزایش باشد. با این حال ، تأکید می شود که همیشه پتانسیل کاهش قیمت پس از افزایش وجود دارد.

قیمت Cardano در حال حاضر 88 ٪ پایین تر از رکورد بالایی است که در سپتامبر 2021 به آن رسیده است. برای Altcoin ، افزایش بالاتر از نقطه مقاومت فوری خود ، یک مسیر تمیز را باز می کند.

تجزیه و تحلیل بنیادی (FA) ، مانند رشد آدرس های شبکه و TVL ، که نشان دهنده افزایش جریان اصلی یک پروژه رمزنگاری شده است ، باید بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران بلند مدت باشد.

علاوه بر این ، Muesliswap ، اولین مبادله غیرمتمرکز مستقر در Cardano ، از ادغام موفقیت آمیز پلوتوس V2 خبر داد و کارآیی آن را مؤثرتر و ارزان تر می کند. پیش بینی می شود که به زودی به زودی به کاردانو صادر شود ، طبق یک توییت رمزنگاری در اوایل این هفته از بنیانگذار این پروژه ، چارلز هوسکینسون ، بنیانگذار این پروژه.

علاوه بر این ، فعالیت شبکه به دلیل عجله در خرید Cardano NFTS ، 75 ٪ افزایش ماهانه به 97. 959 افزایش یافته است. علیرغم این واقعیت که علاقه به این پروژه از اوج خود در سال 2021 حدود 90 ٪ کاهش یافته است ، بنیانگذار ، چارلز هوسکینسون ، تصویری غیرقابل توصیف را به تصویر کشیده است. وی گفت: "تا زمانی که DAPPS ایجاد شده در blockchain ارزش خاص خود را ایجاد می کند ،" 2023 ، 2024 "، میلیاردها دلار سرمایه گذاری وارد اقتصاد می شود.

با شکوفایی بازارهای رمزنگاری ، Cardano دنبال خواهد شد. با ارزش 18 میلیارد دلاری بازار ، در مورد تغییرات در قیمت بسیار پاسخگو خواهد بود. بازار رمزنگاری احتمالاً با انتقال جهان به آینده ای غیر متمرکز ، که خبر خوبی برای Cardano در طولانی مدت است ، گسترش می یابد.

اگر بازارها تلاش می کنند اقدامات قیمت را مجبور به عقب نشینی در برابر هر سطح منفی کنند ، در تلاش برای از بین بردن نگرش نزولی ، یک بار دیگر ، در برابر صعود بالاتر از 0. 324 دلار مشاهده کنید. اگر جروم پاول و کریستین لاگارد قبل از پایان سال پیام های دلگرم کننده ای را برای بازارها ارائه می دهند ، شاید به دنبال 0. 400 دلار باشید.

با معرفی اولین StableCoin خود ، شبکه Cardano به تازگی شاهکار جدیدی را انجام داد. در شبکه Cardano ، Stablecoins جدید در حال توسعه است. بخش تجاری Cardano ، Emurgo ، در اوایل ماه جاری فاش کرد که Stablecoin USDA با پشتوانه جدید آن "اولین استابلوین کاملاً مطابق با فیات ، در اکوسیستم Cardano است."< Span> همانطور که بازارهای رمزنگاری شکوفا می شوند ، Cardano دنبال خواهد شد. با ارزش 18 میلیارد دلاری بازار ، در مورد تغییرات در قیمت بسیار پاسخگو خواهد بود. بازار رمزنگاری احتمالاً با انتقال جهان به آینده ای غیر متمرکز ، که خبر خوبی برای Cardano در طولانی مدت است ، گسترش می یابد.




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: